انشا طنز وغیر طنز درمورد انتقال خون
  • seyed
  • جمعه 14 مهر 1396
  • 3081 بازدید
  • 0 نظر

انشا شماره یک-طنز

بعد از ظهر مهمان هایمان (عمه جان و دختر عمه ی عزیز) به خانه مان آمدند و طبق ادب شروع کردیم به خوش و بش و احوال پرسی و از این در و آن در صحبت کردن. تا اینکه برروی صورت عمه جان لبخند ملیحی نقش بست و من آن موقع فاتحه خودم راخواندم.

عمه ام شروع کرد به صحبت که فردا روز انتقال خون دختر من از بس انسان دوست و علاقه مند به کمک به بیماران است فردا اولین نفر برای خون دادن به این مراکز میرود. مادر عزیزتر از جان هم نطخ فرمودند که دخترم از یک ماه پیش  قصد دارد دوباره برای خون دادن برود! اما منتظر فردا بود. آخ من کی راحت خواهم شد از این کلکل ها بین مادرجان و عمه جان. بابا من از خون و خون دادن میترسم. من نمیروم، وقتی این جمله را گفتم تا نزدیکی گیوتین هم رفتم.

به ناچار فردا با مادرم که با یک دوربین آمده بود تا از خون دادن من عکس بگیرد تا دستش پر باشد به یکی از این مراکز رفتم. از استرس درحال ترکیدن بودم فشارم به طور شدیدی افتاده بود. رفتم که روی دخت دراز بکشم، عین بید میلرزیدم سوزن را که در دستم فرو کردند فاتحه ای برای خودم خواندمو کمی بعد از هوش رفتم. وقتی به هوش آمدم با صورت های عصبانی کارکنان و مادرم روبه رو شدم و بعد فهمیدم که برای به هوش آمدن من دو کیسه خون هم زده اند!!!!!

.

.

.

انشا شماره دو-غیرطنز

یه روز داشتم می رفتم سازمان انتقال خون ،خب میخواستم ناپرهیزی کنم از بس که تو تلویزیون و رادیو تبلیغات می کردن و از مردم  می خواستن برای کمک به دیگران بیان و خون بدن حقیقتش با حرف هایی که می گفتن خودمو تو قالب یه ناجی می دیدم که مثل  یک قهرمان دارم کاری انجام میدم که جامعه را میخوام  نجات بدم یه نفر مثل زور و  یا  بتمن  یا سوپرمن  البته  این اخریه که مرتب دنیا را نجات میده  و بقیشونم که تازگی ها کاری برای دنیا نکردن و خودشونو بازنشست کردن و به این نتیجه رسیدن که هوای خودشونو داشته باشن کافیه .

یاد اون خاطره ای افتادم که پدرم  برای من تعریف میکرد  می گفت :  اون زمان که فیلم های بروسلی  روی پرده ی سینما های شهرکرد می گذاشتن بعضی از جوون ها بعد از دیدن فیلم خیلی جوگیر می شدند  و بیرون  سینما حسابی تو سر و مغز  هم  می زدن  و صدا های عجیب  و  غریب  از  خودشون   در می اوردن   و  با  لگد   به  جان   درختهای  جلوی   سینما می افتادند و تا آنجا که می توانستند مشت و لگدشون را نثار درختهای بیچاره  میکردند.

منم حالا تو همین فضایی که  برای خودم ایجاد کرده بودم بدجوری جوگیر شده بودم و هر لحظه خودمو تو نقش ابرمردی می دیدم و تو دلم قند اب می شد کاری نداریم یهو دیدم دم در اتاق خونگیری  هستم ، چندین  ردیف  تخت  را دیدم که چند نفر روی انها  خوابیده  بودند و کیسه های  خون را  بغلشون  گذاشته بودند که  یکدفعه  با  دیدن  خون  تو  دلم  خالی شد و چشمام سیاهی رفت و یکدفعه از هوش   رفتم .

وقتی بهوش امدم  دیدم  یک کیسه  خون  بهم زدن که  بهوش بیام  ، بغل دستم  روی تختم مقداری پسته داخل پلاستیک  بود.  پرستار تا فهمید من به هوش امدم  اومد بالا سرم و گفت یالا بینم گمشو، دیگه اینجا نبینمت، خلاصه دیگه ازاین خفتی که کشیدم بیشتر واستون نگم بهتره، از اون همه قهرمان بازی که در اورده بودم دیگه هیچی نمونده بود غیر از من و یه خورده پسته و یک کیسه خون که خالی شده بود تو رگم .

 داشتم  بچه هایی را که از انتقال خون می امدن بیرون را  می دیدم که با پوزخند با هم حرف میزدند وهی به من نگاه میکردند.

.

.

.

انشا شماره سه

دیروز که برای اهدا خون به سازمان انتقال خون اراک رفتم چیز جالبی دیدم که بدجور قلقلکم داد!

دیدم که تکدانه های این سازمان هم تبدیل به ساندیس شده است!

درست است که حتی بعد از برجام هم ، ایران تحریم است و باید مراعات خیلی چیزها را بکنیم. اما این بهانه خوبی نیست که همه مشکلاتمان را گردن آن بیاندازیم و حرمت انسانها را در برخی سازمانهایمان قربانی کنیم. مگر در وزارت بهداشت با این همه ید و بیضا به اندازه خرید چندکارتن تکدانه و یا رانی پول نیست؟!

به خدا این مردمی که برای اهدا خون می آیند دهها هزار تومان برای ساخته شدن این خون در بدن خود خرج کرده اند و از هیچ کس انتظاری ندارند، حتی انتظار تشکر.

من قسم می خورم یک دانه نارنگی از 4 تا ساندیس بیشتر آب میوه دارد.

انگار یادمان رفته است که این پذیرایی برای نیافتادن قند خون اهدا کنند گان است. راستش من می ترسم فردا این ساندیس هم بشود یک لیوان چایی!

 

انشا طنز و غیر طنز درباره انتقال خون - درس کده

darskade.ir/انشا-درباره-انتقال-خون/
نام انشا: انتقال خون به انگلیسی: blood transfusion. صفحه: ۵۵ کتاب مهارت های نوشتاری نهم. سبک انشا: طنز و غیر طنز. انشا طنز انتقال خون: یه روز داشتم به سازمان ...
در این مطلب همه انشا های طنز و غیر طنز صفحه ۵۵ کتاب مهارت های نوشتاری کلاس نهم را ... ۳-انشا طنز و غیر طنز درد دل یک موش آزمایشگاهی ... ۴-انشا طنز و غیر طنز انتقال خون.
انشا طنز درباره انتقال خون ، 3 انشا درمورد انتقال خون سه انشا طنز با موضوع انتقال خون اماه کردم که امیدوارم خوشتون بیاد، شما هم انشا خودتونو در قسمت دیدگاه.

چند انشا بصورت طنز و غیر طنز درباره انتقال خون - انشا های کتاب مهارت ...

https://sites.google.com/site/enshasara/blood - Translate this page
در این سایت همه انشا های کتاب مهارت های نوشتاری کلاس نهم هشتم هفتم و ششم قرار میگیرد.

انشا در مورد انتقال خون :: درس کده

darskade.blog.ir/tag/انشا%20در%20مورد%20انتقال%20خون
Jan 30, 2016 - انشا کوتاه و در فضای طنز ... انشایی طنز وغیر طنز درمورد ... 5- انشا طنز انتقال خون - twr.ir. انشای طنز درباره انتقال خون انشا طنز و غیر طنز درباره ی .

انشا طنز و غیر طنز درباره ی انتقال خون - تکست آهنگ

www.mod.text-ahang.ir/.../انشا-طنز-و-غیر-طنز-درباره-ی-انتقال-خ...
انشا طنز و غیر طنز درباره ی انتقال خون - خبر روز www.khabareruz.ir/search/?...انشا+طنز...طنز+درباره+...Translate this page انشا طنز و غیر طنز درباره ی انتقال خون.

انشا طنز و غیر طنز درباره ی انتقال خون

www.mod2.text-ahang.ir/.../انشا-طنز-و-غیر-طنز-درباره-ی-انتقال-...
انشا طنز و غیر طنز درباره ی انتقال خون - خبر روز www.khabareruz.ir/search/?...انشا+طنز...غیر+طنز+در...Translate this page انشا طنز و غیر طنز درباره ی انتقال خون.

انشای طنز درباره ی کمک به همسایه ها - خبر روز - انشا? طنز و غیر طنز ...

www.wiki-daro.ir/j.aspx?...انشای_طنز...انشا?_طنز_و_غیر_طنز...
طنز و غیر طنز درباره ...,انشا طنز درمورد ایستادن توی صف,انشای غیر طنز تلفن همراه,انشا طنز درمورد تلفن همراه,انشا طنز در مورد انتقال خون,انشا درمورد تلفن همراه,انشا طنز ...

انشا طنز و غير طنز درباره سايه - تورکو موزیک

www.turkumusic.ir/post/.../انشا-طنز-و-غير-طنز-درباره-سايه.html
Dec 29, 2016 - Dec 13, 2015 – انشا طنز و غیر طنز درباره ی انتقال خون انشایی طنز و غیر طنز در مورد انتقال خون انشا طنز درباره . …. سایه آدم با فضای طنز و غیرطنز .

ς੭ ASHOOOOB ς੭ - پرشین بلاگ

garogatyha.persianblog.ir/
Apr 20, 2017 - تفاوتی برای کاروان سرادارنمی کند . ❤══ ♥ೋღ ღೋ♥ ══❤. موضوعات وب. عشق وحال*ریفیقونه*(۳٧) · ی لقمه خنده دورهمی(۱٥) · انشا(٧) · تنهاترین ...

انشای طنز و غیر طنز مهارت های نوشتاری نهم - دانلود رایگان با لینک مستقیم

www.emshabdownload.ir/انشای-طنز-و-غیر-طنز-مهارت-های-نوشتار...
انشا طنز و غیر طنز درباره انتقال خون darskade.ir در این مطلب برای شما انشای انتقال خون صفحه ۵۵ کتاب مهارت های نوشتاری نهم را قرار میدهیم نام انشا: انتقال خون به .
انشا درباره تلفن همراه طنز و غير طنزانشا هاي کتاب مهارت … ... انشا اي درباره ي ... انشا طنز و غیر طنز درباره ی انتقال خون انشای طنز در مورد تلفن همراه انشا طنز درمورد .

انشای طنز و غیر طنز درباره تلفن همراه صفحه ۵۵ کتاب مهارت های نوشتاری ...

sanjeshfa.ir/2017/.../انشای-طنز-و-غیر-طنز-درباره-تلفن-همراه-صف...
Apr 22, 2017 - در این مطلب برای شما انشای طنز و غیر طنز تلفن همراه که در صفحه ۵۵ کتاب مهارت های .... از چند گاهی همراه با اهدای خون از طرف سازمان انتقال خون آزمایشاتی.

انشا با موضوع طنز غیر طنز انتقال خون - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=انشا+با+موضوع+طنز+غیر+طنز+انتقال+خون
ايسنا/ شماره 63 ماهنامه «انشا و نويسندگي» (ماهنامه آموزشي، پژوهشي، خبري، اطلاع‌رساني و تحليلي) منتشر شد. در اين شماره در بخش «نوشتن» مطالبي با عنوان‌هاي: «10 ...

انشاي طنز درباره انتقال خون

magifa.com/detail/2004543/article/4
دانلود ویژه برنامه علی ضیا هزار و یک شب یلدا · دانلود قسمت 11 ... طنز...طنز+انتقال+ خون. انشا با موضوع طنز غیر طنز انتقال خون .... در باره انتقال ... - یک موضوع طنز و ...
Dec 17, 2016 - انشا ماهی در حوض قالی بصورت طنز و غیر طنز – درس کده ... انشا با فضای غیر طنز درباره انتقال خون – رومیکس | Romex.IR.
Dec 17, 2016 - ۳ روز پیش – انشا غیر طنز درمورد تلفن همراه,انشا طنز در مورد انتقال خون,انشا درباره ... انشا در مورد کمک به همسایه ها با فضای طنز و غیر طنز – خبر …

zaum/fa_50K.txt at master · zacharydenton/zaum · GitHub

https://github.com/zacharydenton/zaum/blob/master/public/data/.../fa/fa_50K.txt
انتقال 31296. شب 31277 .... خون 18964. بخشی 18923 ...... شفاف 5799. درمورد 5793 ...... طنز 2384. عارف 2383. سویی 2383. اید 2382. مذاهب 2381. پذيرفته 2381 ...... انشاء 559. ساعاتی 559. لطفا 559. بلایای 559. طراز 559. جویای 559. شتابزده 559 ...... وغير 74. اكسپوي 74. جنگها 74. آفسايد 74. مولي 74. ترددهاي 74. عشايرنشين 74.

انشا طنز و غیر طنز سایه آدم - دانلود با لینک مستقیم

download0.website/انشا-طنز-و-غیر-طنز-سایه-آدم.html
Jan 26, 2017 - سایه آدم طنز انشا طنز درمورد کمک به همسایه انشای طنز انتقال خون انشا سایه ادم انشا طنز درمورد تلفن همراه انشا طنز درمورد ایستادن توی صف انشا طنز ...

انشاء درباره اذان پایه نهم - هر آنچه مورد نیاز شماست

www.pageweb.ir/post/16/انشا-درباره-اذان-پایه-نهم.html
Aug 16, 2017 - برای شما انشای اذان صفحه 21 کتاب مهارت های نوشتاری پایه نهم را آماده کرده ایم. .... *Ensha* - انشاء انتقال خون به صورت طنز و غیر طنز - بلاگفا.

انشا طنز درباره محبت - پورتال خبری

dlmusicfilm-rzb.boty.ir/page-69666/انشا-طنز-درباره-محبت.html
«موضوع انشاء: انتقال خون به صورت طنز و غیر طنز » نوشته ی غیرطنز ... روزی که در آن محبت نباشد دیگر خوبی و بدی ، زشتی و زیبایی ، توهم و واقعیت ، درست و غلط ...

انشا با موضوع کمک به همسایه ها با فضای طنز - هفتاد و پنج نیوز

75news.xyz/انشا-با-موضوع-کمک-به-همسایه-ها-با-فضای-ط/
انشا طنز درباره سایه ادم,انشا طنز سایه ادم,انشا طنز درمورد کمک به همسایه,انشا درمورد سایه ادم . … به نام خدا. «موضوع انشاء: انتقال خون به صورت طنز و غیر طنز » نوشته ی ...

انشا پایه نهم در مورد ربات پيشخدمت - انشا یاب

www.enshayab.ir/tag/انشا-پایه-نهم-در-مورد-ربات-پيشخدمت
برچسب ها : انشای طنز و غیر طنز در مورد ربات پيشخدمت , انشای طنز در مورد ربات پيشخدمت , انشای غیر طنز در مورد ربات پيشخدمت , انشای طنز و غیر طنز درباره ربات ...

انشای طنز در مورد ربات پيشخدمت - انشا یاب

www.enshayab.ir/tag/انشای-طنز-در-مورد-ربات-پيشخدمت
برچسب ها : انشای طنز و غیر طنز در مورد ربات پيشخدمت , انشای طنز در مورد ربات پيشخدمت , انشای غیر طنز در مورد ربات پيشخدمت , انشای طنز و غیر طنز درباره ربات ...
Dec 14, 2016 - همه انشا های طنز و غیر طنز صفحه ۵۵ مهارت های نوشتاری نهم – درس کده ..... انشا طنز و غیر طنز درباره ی انتقال خون – ایندکس وار.
خانه - خبر - پیشخوان - آب و هوا - اوقات شرعی - تماس با ما - استخدام - ویدئو های ورزشی - طنز و کاریکاتور - نتایج زنده - ارسال خبر -. ورود - عضویت. عنوان تصاویر.

انشا در مورد بارش فکری و - تبریک

tabrik.xyz/search/انشا-در-مورد-بارش-فکری-و
انشا در مورد درد دل یک موش آزمایشگاهی انشا طنز درباره ماهی در حوض قالی انشا طنز وغیر طنز انتقال خون انشا طنز درمورد کمک به همسایه انشا طنز درمورد ایستادن توی صف ...
ویستا - سریعترین موتور جستجوگر خبر فارسی - اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های فارسی زبان.

خبرداغ

khabaredagh.ir/
بهنگام و پربیننده ترین اخبار ایران و جهان را در خبرداغ بخوانید.

در این مطلب همه انشا های طنز و غیر طنز صفحه ۵۵ کتاب مهارت های نوشتاری کلاس نهم را ... ۳-انشا طنز و غیر طنز درد دل یک موش آزمایشگاهی ... ۴-انشا طنز و غیر طنز انتقال خون ...

 

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها